daisy
the flowers



REPLACE CBOX HERE

Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
Selasa, Disember 3 | Selasa, Disember 03, 2013 | 0Comment

Assalamualaikum :') 

Heiii I'm back ;) Kesian blog aku dah lama aku tak melawat dia . Takde masa laaa blog . I'm sorryyy :') And now , I'm free . So , setel dah sikit blog nihh . Malas nak buat grand sangat *sebenarnyaaaaa lebih kepada tak reti c(" What ever laaaaaa , semuanya tak penting . Yang penting sekarang is apa yang aku nak update . 


Banyak sebenarnya yang aku nak update tapi semuanya ppppfffftttttt hilang and tak tahu nak cerita yang mana satu dulu . Banyak sangat dah rasanyaaaa . Wahahahahaahaha \ (^o^)/

So , rasanya ......... Aku nak share gambar jelaaa  ;)




 Ohhh yes ! Tahu dah nak share apa . Nampak kan gambar dekat atas tuu ? Haaaa ! Iyeaaaa . Sekarang nihh aku dah berjaya dapat lesen kereta . Alhamdulillah :') Event time nak JPJ tuu takde yang teman xD Tapi it's okayy . Maisara dah besar laaaaaaaaaaaa :'P Kalau nak dicerita time amek lesen tuuu habis ahh panjang berjela-jela . Jenuh ! So , skip jee .  Sometimes tuuu time tengah drive punn aku tak percaya , betul ke aku drive nihh ? Hahahaha ^^v Sekurang-kurangnyaaa since ada lesen nihh boleh laa jugak aku tolong mak ayah , bawak tunangku , kengkawan ku semuaaaa berjalan-jalan :D Syukur alhamdulillah :') 

- The End - 


Haa ! Mesti tertanya-tanya kan sape dia tuu ? Dia tuu laaaaa Tunangku , Bakal Imamku , Bakal ayah kepada anak-anak ku , Amin :') Hahaha :v

Continue ........